auso, i schribä das iz mau hiä so inä: i ga das jahr wiedrmau (z 3x) a games day in ängland (birmingham). da i scho öfters bi gsi u o in ängland gwohnt ha u denn wiedr dört wirdä wonä hani dänkt das i mau umäfragä wär aus interässä hät o z cho u i würd dänä de tickets u areis organisierä u bis zumnä gwüssä grad chani o ungerkunft zur verfüägig schteuä... z datum für das ganz isch dr 23. sept. 2012.
eifach mau generell sägä wär interessiert isch u de würdi mi mau az ticket bschteuä machä, normalerwis isch das so zwüschä 20-30 pfund (30-40 frankä) incl gamesday miniatur. plus 10 pfund (15-20fr) fürä nördbös (wo eifach geniau isch inkl nörd schpiu rund ums hobby uf dr härä u heifart) vor warhammer world in nottingham.
auä räscht isch diskutierbar/no planbar
[übersetzung sinngemäss] Da ich diesen Herbst in England wohne gehe ich dieses Jahr mal wieder an den Gamesday UK. Deshalb will ich mal fragen wer auch noch kommen möchte. Ich würde auch die organisation der Tickets und Reise organisieren. In begrenztem masse kann ich auch Unterkunft bieten. Datum ist der 23.Sept2012
Gebt einfach mal generell interesse an und ich mache dann eine Ticketbestellung. Normales Ticket ist 20.30£ (30-40fr) inkl gamesday mini. Das Nerdpack ist 10£ mehr (15-20) das ist dann ink nerdspiel für die Heimfahrt.
40k is a game where an appropriate response to "sir, a few dozen idiots in pickup trucks are approaching!" is "Bring out the irreplaceable thousand-year-old cyborg killing machine!"