Dachte man könnte hier mal son Sammelthema für kreatives Zeugs machen (Photoshop, Zeichnungen, Artworks, DeviantArt-Zeuchs etc etc.)Und ich mach dann gleich mal den Anfang...Habe heute mal so ein Photoshop-Tutorial ausprobiertResultat: Guckscht du hierAuf meiner DeviantArt-Seite findet man btw. auch sämtliche LoL und WoW Wallpapers die ich bisher so gemacht habe.Ja also, wenn ihr selbst kreatives Zeuchs zum posten habt, immer her damit!CheersVivi
pscht... cool
40K: 12'000 WölfeAOS: 3'000 Oger, 3'000 EchsenHordes: 200 TrollblloodsX-Wing: Scums
Jeez i'm so sorry but i couldn't resist...Coming November 2014: The Devil Himself and the Invisible Hand (Cards against humanity - the Movie)
Haha Best!
Han ezt scho Albträum, geschter han ich träumt ich sig ider Schmidi am Base Male und Brown People hend mit mir gredet
General Postmaster Ridiculus, Oberster Kommandiereder von 5k Punkten Imperiale Armee WH40kExemplarische Exekutionen:M3.13 ~15M3.14 = 9~2,5k Ogerkönigreiche WHFB ~1k Relthoza FSA
würd i so öppis ga luägä
***************Warhammer heisst so, denn es war der Hammer.
Haha, ja dass du dä würsch ga luege isch ja klar... Du würsch ja o Kung-Fury ga luege XDDs isch so ds worst movie poster ever... Wobii die Version hie noch chli meh awesome usgseht:
Geniau Vivi XDJuhuuuu i mache imene Fium mit!!
Auso i find beidi rächt cool... Eifach haut retro...
Am Gotrek sini Muetter isch geschter cho Bluet spände Sorry aber dä het müesse si
LOL haha wtf, super sach
Magnets!